Nadal: "U mojim godinama ne mogu da se borim za broj 1,dajem sve od sebe da produžim karijeru"

Učešće Novaka Đokovića na ATP turniru u Akapulku iznenadilo je tenisku javnost. Među njima je i jedan od najboljih tenisera svih vremena Španac Rafael Nadal, svjestan da će imati žestoku konkurenciju u Meksiku.

"Dolazak Đokovića je uvek 'loša vijest' za sve tenisere jer je on sjajan igrač. To je odlično za turnir i navijače, mislim da će biti na najvišem nivou otkad postoji", rekao je Nadal.

Iako je sjajno igrao na Australijan openu, Nadal je oprezan kada su u pitanju prognoze na narednim turnirima.

"U mojim godinama ne mogu da se borim za broj 1. Ne mogu da igram kao kada sam imao 22-23 godine. Dajem sve od sebe da produžim karijeru, ostvario sam više nego što sam mogao da sanjam. Osjećam se prijatno u trenutnoj situaciji", rekao je "Bik sa Maljorke".

Osim Nadala i Đokovića, glavne zvezde u Akapulku biće još Miloš Raonić, Marin Čilić, Dominik Tim i Huan Martin del Potro.

Titlu brani Austrijanac Tim, a nagradni fond je 1,6 miliona dolara.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.