Đoković: " Vjerujem u sebe"

Novak Đoković kaže da vjeruje u sebe uprkos lošem početku sezone i da je turnir u Monte Karlu idealna prilika da se vrati na pravi put.

Novak je osvojio jednu titulu ove sezone, u Dohi, a u Kneževini je do sada dvaput bio prvak (2013, 2015).


“Verujem u svoje sposobnosti i siguran sam da će rezultati doći pre ili kasnije. Sada sam fokusiran jedino na Monte Karlo, nadam se da je to pravo mesto za početak mog novog teniskog života. U meču sa Ramosom u Dejvis kupu servirao sam veoma dobro prvi put u mnogo vremena“, kaže Novak i dodaje:

“Kada igrač počne da gubi, onda ga ostali vide kao ranjivog, to se desilo i Federeru i Nadalu, moram da se nosim sa time. Mislim da mi je malo poremetilo ritam to što se prošle godine nisam odmarao posle Vimbldona, već sam se spremao za Olimpijske igre, ali sada je najvažnije da sam uspeo da sagledam šta nije funkcionisalo. Prvi korak ka napretku jeste da znaš šta su potrebna rešenja“

Novak je do sada u karijeri osvojio 30 trofeja na turnirima iz Masters 1000 serije.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.