Federer: Ne znam kako sam izgubio meč

Roger Federer je na press konferenciji nakon poraza od Evgenyja Donskoya u drugoj rundi Dubaija rekao da mu i dalje nije jasno kako nije pobijedio.

 Federer je u tiebreaku drugog seta imao tri meč lopte, a u trećem setu vodstvo od 5-3, servis za meč, kao i vodstvo od 5-2 u tiebreaku, no ništa od toga mu nije bilo dovoljno da upiše trijumf u ovom meču.

"Imao sam svoje šanse, trebalo je nekako da završim meč. Ne znam kako sam ga ispustio, ali i on je igrao veoma dobro. Da, težak poraz“, rekao je Federer i dodao:

Mogao sam i da pobijedim u dva seta, da sam sada već u krevetu i da razmišljam o meču sa Pouillom a sada sjedim ovde i objašnjavam šta nije pošlo kako treba. Zato mi je teško da procijenim ovaj poraz“, rekao je Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.