Đoković u novu sezonu sa novim trenerom

Drugi tenisač svijeta Novak Đoković ima novog glavnog trenera. Riječ je o proslavljenom njemačkom tenisaču Borisu Beckeru, s kojim se Srbin već priprema za prvi Grand Slam sezone, Australian Open. Usprkos tome, Đokovićev dosadašnji trener Marian Vajda ostaje u njegovu stručnom stožeru...
Uoči početka nove sezone - promjena u stručnom stožeru Novaka Đokovića. Marianu Vajdi, Miljanu Amanoviću i Gebhardu Phil-Gritschu pridružio se Boris Becker, koji će od Vajde preuzeti funkciju glavnog trenera.
Šesterostruki Grand Slam pobjednik i nekoć prvi tenisač svijeta s Đokovićem se već počeo pripremati za Australian Open, koji započinje 13. siječnja. U 2014. godini Becker će Đokovića voditi, osim u Melbourneu, na turnirima u Dubaiju, Miamiju, Monte Carlu, Rimu, Roland Garrosu, Wimbledonu, Cincinnatiju, US Openu, Šangaju, Parizu i Londonu (Barclays ATP World Tour Finals).
Đoković je izrazio svoje uzbuđenje što će imati priliku raditi s 46-godišnjim Nijemcem.
"On je istinska legenda koja ima golemo tenisko znanje i njegovo će mi iskustvo pomoći u osvajanju novih Grand Slamova i ostalih turnira. Boris je također i sjajna osoba. Siguran sam da će se uklopiti u našu momčad na najbolji mogući način. Boris donosi novi pristup i zajedno s Vajdom činit će dobitnu kombinaciju."
Osim već spomenutih uspjeha, Becker je i najmlađi osvajač Wimbledona (17 godina), a dvaput je osvojio i Davis Cup. Okitio se zlatnom olimpijskom medaljom u parovima, a ukupno je u svojoj karijeri osvojio 64 pojedinačna turnira.
"Ponosan sam što me Novak pozvao da budem njegov glavni trener. Dat ću sve od sebe da mu pomognem ostvariti ciljeve i siguran sam da zajedno možemo napraviti mnogo", izjavio je Becker.
Odluku o pozivanju Beckera u stožer donijeli su zajedno Đoković i Vajda. 48-godišnji slovački stručnjak s Đokovićem je od 2006. godine te mu pripadaju velike zasluge za sve ono što je 26-godišnji Beograđanin do sada napravio u svojoj karijeri. U 2014. Vajda će Đokovića pratiti na samo četiri turnira (Indian Wells, Madrid, Toronto i Peking).
"Za nekoliko tjedana Novak i ja započet ćemo osmu godinu naše suradnje. U tom razdoblju ostvarili smo gotovo sve ciljeve koje smo imali. Shvatio sam da mu je potreban novi trener kako bi nastavio napredovati u određenim segmentima svoje igre. Istovremeno će meni ostati više vremena za obitelj", izjavio je Vajda, koji će i dalje biti važan kotačić u Đokovićevoj "mašineriji".
"Beckerov angažman neće utjecati na moj položaj u stožeru. Učinit ću sve što mogu za Novaka kao što sam i do sada činio. S druge strane, odabir Borisa za glavnog trenera dobro je rješenje i siguran sam da će njih dvojica dobro surađivati", zaključio je Slovak.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.