Robredu titula u Umagu

ATP Umag 2013: Pobjednik 24. izdanja Vegeta Croatia Opena u Umagu je Španjolac Tommy Robredo. U jednom od najjednosmjernijih finala u povijesti turnira Robredo je zaustavio pobjednički niz Fabija Fogninija uz samo tri izgubljena gema.
Niz Fabija Fogninija od 13 uzastopnih pobjeda došao je kraju. I to vrlo uvjerljivo. U finalu Umaga pobijedio ga je Tommy Robredo rezultatom 6:0, 6:3 poslije samo 62 minute igre. Dva od svoja tri gema Talijan je osvojio na servisu Robreda.

"Jako sam sretan. Profesionalac sam skoro 15 godina, a ovo mi je 12. titula, tako da nije bilo puno trenutaka s trofejima. Obožavam ovaj osjećaj. Prije meča sam govorio svom treneru da je divno čekati finale s osjećajem treme. Novac ne može kupiti takav osjećaj i sretan sam što sam dio ovog sporta. Uživam", izjavio je Robredo, koji je inače postao šesti različiti španjolski pobjednik Umaga.
31-godišnji Robredo sezonu je započeo kao 114. tenisač svijeta, no odličnim rezultatima u 2013. vratio se među 30 najboljih. U Umagu je došao do drugog naslova sezone (Casablanca).
S druge strane, Fognini nije previše očajavao zbog poraza. Serijom dobrih rezultata (osvojio je Stuttgart i Hamburg) probio se među Top 20 po prvi put u karijeri, a zahvaljujući finalu Umaga, od ponedjeljka će biti 16. tenisač svijeta, što će mu biti novi najbolji renking karijere.

"Bio je ovo nevjerojatan tjedan. Vraćam se kući sretan. Malo sam razočaran, no čak i Roger i Rafa ponekad izgube. Odigrao sam tri nevjerojatna tjedna koja će mi zauvijek ostati u sjećanju."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.