Muray siguran protiv Čilića

ATP London finals 2016: Prvi reket svijeta, Britanac Andy Murray u svom prvom meču na turirnu u Londonu je slavio protiv Marina Čilića sa 6:3, 6:2.


Oba tenisera veoma su nervozno ušla u meč, ali je Škot bio igrač koji je koristio sve greške rivala. Ipak, do trijumfa nije stigao samo zahvaljujući Čilićevim greškama, već je Hrvata nadigrao zahvaljujući sve boljoj igri koju je prikazivao tokom meča. 

Nakon prvog kola, prvo mesto u ovoj grupi dele Murray i Nishikori. 

"Andy ima sjajno samopouuzdanje u ovom trenutku. Bio je težak meč, a čini mi se da nisam imao dovoljno sreće. Ne mogu da kažem da sam igrao loše, ali nisam iskoristio svoje prilike", rekao je Marin Čilić odmah po završetku meča uz zaključak da se možda nije dobro ni snašao u dvoranskim uslovima. 

"Nadam se da ću bolje igrati u nastavku turnra, nije lako početi dobro kada igrate protiv najboljeg", zaključio je Marin koji je objasnio i zašto nosi neobičan šorts - "malo boja nikome nije naškodilo", rekao je Čilić. 

"Sjajna atmosfera je ovde, i mislim da je ovo jedan od mojih boljih mečeva ovde", rekao je Murray nakon prve pobjede koju je kao broj jedan upisao na "domaćem" terenu. 

"Pokušavam da uživam u momentu i nadam se da ću igrati dobro i u narednim mečevima. Kada počnete da pobjeđujete raste i samopouzdanje i danas sam uspio da to i iskoristim. Marin je igrao dobro, ali ja sam bolje koristio svoje šanse", zaključio je Murray. U drugom kolu ove grupe sastaće se Murray i Nishikori, odnosno, Čilić i Wawrinka.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.