Wawrinka poražen od Nishikorija: "Bio sam spor."

ATP London finals 2016: Stanislas Wawrinka je na otvaranju Završnog turnira u Londonu poražen od Kei Nishikorija sa laganih 6:2, 6:3. Očekivao se neizvjesniji rezultatu u duelima ova dva tenisera, ali je Japanac "pomeo" Wawrinku u prvom kolu.


"Nije bio baš najbolji meč s obzirom koliko mogu, to je sigurno. Nisam imao najbolji dan. Vršio sam pritisak od početka, ali sam bio spor, oklijevao sam, slabo se kretao. Fizički se osećam bolje nego ranijih dana, mislio sam da ću odigrati bolje, ali nisam imao rješenja za to", rekao je Wawrinka. 

Švajcarac će u drugom kolu grupe "John McEnroe" igrati sa najbolje rangiranim igračem svijeta, Andy Murrayem. Meč možete pratiti na kanalima Sport Kluba ili na našoj stranici u Live stream prenosu.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.