Pogledajte kako su Murraya dočekali Škoti nakon pobjede nad Đokovićem

Prije tjedan dana se napokon dogodilo i to - britanski tenisač Andy Murray je osvojio prvi Grand Slam turnir u karijeri. U pet setova je pobijedio u finalu US Opena Novaka Đokovića.

Tijekom prošlog tjedna se Murray vratio na Otok, no u londonskoj zračnoj luci nije imao gotovo nikakav doček. Desetak navijača i novinara su bili sve što je dočekalo trećeg tenisača na svijetu. No, kada se ove nedjelje vratio u rodni, škotski Dunblane, dočekala ga je vatrena atmosfera.
Petnaest tisuća ljudi se skupilo na ulicama grada i skandiralo svom junaku.

''Stvarno nisam imao nikakvu ideju što me očekuje po dolasku. No, zatekao sam fascinantnu atmosferu. Nevjerojatno je vidjeti koliko me ljudi dočekalo i nevjerojatno je da su čekali po ovako ružnom vremenu. Svaka čast'', govorio je Murray.

Ulicama Dunblanea se Murray vozio u otvorenom mini-autobusu prema teniskom-centru grada. Tko zna koliko je puta stajao na tom putu i potpisivao autograme, fotografirao se sa svojim navijačima...
''Ovo je predivan dan za mene. Toliko poznatih ljudi je bilo ovdje. Moja bliža i šira obitelj. Prijatelji iz škole, učitelji, teniski treneri na mojim počecima, poznanici... Divno je bilo biti dio svega ovoga'', uz veliki osmijeh je govorio Murray.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.