Federer odličnom igrom do trećeg kola


U treće kolo Australian Opena plasirao se  Roger Federer nakon pobjede nad Noah Rubinom (7:5, 6:3, 7:6). Rekorder po broju Gren slem trofeja i nedelja provedenih na prvom mestu ATP liste Švajcarac Rogerer Federer, bio je zadovoljan poslije pobjede u tri seta protiv  Rubina .

- Uvek je najbolji mogući scenario dobiti meč u tri seta. Uspeo sam to da uradim i srećan sam zbog toga. Prvi set je bio težak, kao i treći u kom sam spasavao set lopte. Znao sam da može i drugačije da se odigra ali super je što je otišlo ovako - rekao je Federer po završetku meča protiv Amerikanca. 

Četvorostruki šampion Australijan Opena, ove godine 17. nosilac, zadovoljan je fizičkim stanjem s obzirom da je veći deo prošle sezone propustio zbog povrede.

 - Da mi je neko rekao pre mesec dana da ću se ovako osećati pred treće kolo odmah bih potpisao. Važno mi je u ovim prvim rundama da osetim igru, lopticu, kako mi telo reaguje. Sa svim informacijama koje imam veoma sam optimističan pred treće kolo.

Naredni protivnik je Tomaš Berdih, koga je Federer pobedio u pet poslednjih mečeva.
 - Nisam ga naročito gledao u poslednje vreme, da budem iskren. Mislio sam da će imati teži posao protiv Rajana (Herisona). Sada se baš rano sastajemo, umeo je da mi napravi probleme u prošlosti. Teren je veoma brz što odgovara njegovoj igri. Ipak, osećam se da dobro igram protiv njega u poslednje vreme.

 Takođe je prokomentarisao izjavu Fernanda Verdaska da su tereni kao 80-ih.

 - Mislim da su baš brzi. Ne znam kakav je u Dohi, gde je igrao pre Melburna, verovatno i to utiče na njegovu percepciju. Mislim da nije previše do terena, više je do rotacije loptice. Možete se jako iznenaditi koliko su brze.

 Maratonski mečevi Ive Karlovića i između Miše Zvereva i Džona Iznera jedan su od glavnih utisaka dosadašnjeg toka turnira a Federer smatra da ne bi trebalo skraćivati peti set uvođenjem taj brejka.

 - Sviđa mi se ovaj format. Kada su ovakvi mečevi sve staje. Ljudi u svlačionici gledaju, ja takođe volim čak i u snimku da pogledam takav meč. Naravno, problem je za tenisere jer se mnogo iscrpe, kada moraju u petom setu 10, 20, 30 ili 40 puta da brane servis. Možda treba naći neki kompromis, da ako bi bio taj brejk da na primer, bude kod 12:12. Ako bi nešto trebalo da se menja, onda je to kalendar. Mislim da ovakav kakav je nije najbolji što može da bude.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.