Nadal: " Za mene je najvažnije da sam fizički dobro"

Rafael Nadal nakon meča sa Njemcem Zverovim bio je veoma zadaovoljan svojom igrom.

"Bila je ovo teška i fizička i mentalna borba. Videli ste nekoliko veoma interesantinih poena, brejkova, uspona i padova. Zverev je igrao veoma dobro. Drugi servis mu je bio odličan i bio sam pod pritiskom. Međutim, trudio sam se da u mojim servisima držim konrtolu i ritam i uspeo sam", rekao je Nadal.
Deveti igrač sveta je naglasio da je često morao da "miksuje"
"Za mene je najvažnije da sam fizički veoma dobro, a i na psihološkom planu sam u dobroj situaciji. Imao sam čelične živce u kritičnim trenucima. Srećan sam i zadovoljan što sam prošao", dodao je Nadal.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.