Nadal: Zaboravio sam kako je igrati bez bolova

Problemi sa povredama ostavili su trag i nekadašnji prvi igrač svijeta rafael Nadal je u velikom padu forme.

 "Vrijeme igranja bez bolova je davna prošlost. Nisam povrijeđen, ali... Da budem iskren, od Roland Garrosa do danas jedini turnir na kojem sam se osjećao dobro, ali opet nisam bio 100 posto spreman, bio je US open. Čak i tokom Olimpijskih igara sam nastupao sa jakim bolom u zglobu i bilo mi je jako teško na terenu", rekao je Nadal.

 I pored toga Španac najavljuje da je spreman.

 "Odlično sam trenirao mjesec i pol dana na Mallorci, potom dobro počeo sezonu u Abu Dhabiju i Brisbaneu, a zadovoljan sam radom i ovdje u Melbourneu. Osjećam da igram dobro, ali da bi neko postigao uspjeh u tenisu mora da bude jak u svim segmentima igre. Da li mogu do sedam pobjeda? Ne razmišljam o tome", zaključio je osvajač 14 Grand slam turnira.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.