Federer: " Zbog ovaga sam se vratio"

Roger Federer pobjednom se vratio na teniski teren poslije šestomjesečne pauze. On je bio bolji od Den Evansa ( 6:3, 6:4) na Hopman kupu.
Federer je žrtvovao prošlu sezonu kako bi rešio probleme sa kolenom, pa je za 2017. 35-godišnji teniser najavio povratak u vrh ATP liste.

 "Ove godine sam niže rangirani teniser, verovatno najniže u poslednjih 15 godina, pa to pomalo menja stvari. Za početak ću tražiti plasmane u osminu finala, četvrtfinale, pa ćemo videti za dalje. Posle Hopman kupa ću videti koliko zaista mogu", rekao je trenutno 16. teniser sveta.


 Mnogi teniseri su u njegovoj karijeri uveliko bili u penziji, ali on planira da igra još dve, tri sezone.

 "Jedan od glavnih razlog zbog kojih igram tenis je mogućnost da uživam u ovakvim momentima pred publikom, jer kada se penzionišem toga više neće biti. Biću na tribinama, u loži, neće ništa biti isto. Ovo je prelepo, divno, vredno svega što sam uradio da bih se vratio", istakao je Švajcarac.

 Iako je imao najdužu pauzu u karijeri, Fereder se vratio ubedljivom pobedom za svega sat vremena igre.
 "Voleo bih da opet doživim to. Pomalo sam i tužan jer se završio meč, jer je bilo divno biti na terenu i uživati u povratku, izlaskom pred publiku. Koliko sam odahnuo, toliko sam i pomalo tužan. Bilo je vrlo emotivno, bilo je mnogo bolje nego što sam očekivao. Posle prve situacije u kojoj sam pokušao da napravim brejk pomislio sam: "Pa, navikao si na ovo", ali je ipak bio poseban meč. Nedostajali su mi ovakvi trenuci, iako nekad čine čoveka nervoznim. Ali zbog toga se igra tenis", rekao je Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.