Izjava Nadala poslije finala Wimbledona

Rafaelu Nadalu nikada nije bilo teško priznati da je netko bolji od njega, a nakon što ga je Novak Đoković nadigrao u finalu Wimbledona, ljevoruki Španjolac nije to izbjegao napraviti niti na kraju londonskog Grand Slam turnira. Đoković je trenutno jači i od toga Nadal nije bježao.
"Izgubio sam zbog toga što sam naišao na trenutno najboljeg, novog svjetskog broja jedan", bacio je Španjolac pogled unatrag na finale, dodajući da je Đokovićevu pobjedu jednostavno objasniti: "Kada igraš protiv takvih tenisača i kada igraju nevjerojatno dobro, onda je poraz normalna stvar. To se i meni dogodilo nekoliko puta".
"No, iskustvo mi govori da na ovakvoj razini ne možeš biti vječno", nastavio je Nadal, vjerujući da će Đoković kad-tad pasti: "I u mojem slučaju je bilo tako. Lani sam osvojio tri Grand Slam turnira, ali na toj razini nisam mogao ostati vječno, a možda će tako biti i s Novakom i njegovom trenutnom razinom igre. Ostat ću ovdje, nastavit ću se boriti cijelo vrijeme i čekati svoju priliku da ga pobijedim neki drugi put".
"U posljednjih pet mečeva taj trenutak nije došao. Čekat ću i pokušati iskoristiti svoju šestu šansu, a ako ne uspijem, onda ću čekati i sedmu - nema drugačijeg puta, tako to ide u sportu", opisao je Španjolac, priznajući da su raniji ovogodišnji porazi od Đokovića ostavili trag i u nedjeljnom finalu.
"Na početku meča nisam razmišljao o tome, ali kada dođete do 5:4, i to ima nekog utjecaja. U mojem slučaju bilo je tako", kazao je: "Za pobjedu u ovako teškim mečevima, kao što je bio ovaj finalni ili prije dva dana u polufinalu, najvažnije je igrati dobro u bitnim trenucima. Postoji nekoliko poena u meču koji mogu promijeniti njegov tijek, a u finalu ih ja nisam odigrao dobro".
"On je u najboljoj fazi svoje karijere, a ja u jednoj od najboljih. No, to što sada igram nije dovoljno", zaključio je Španjolac o tome što će mu trebati da prekine negativni niz protiv Đokovića: "Moram slati lopticu dublje u teren, moram biti agresivniji, griješiti manje - to su stvari o kojima trebam razmišljati. Igrao je bolje od mene, povremeno na izrazito visokoj razini, i zbog toga je osvojio ovaj turnir".

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.