Wimbledon: Šarapova i Kvitova za titulu

Marija Šarapova i Čehinja Petra Kvitova u subotu od 15 sati na Wimbledonu počinju svoju borbu za titulu.
Kvitova je na putu do finala elimnisala Aleksu Glač, En Kiotavong, Robertu Vinči, Janinu Vikmajer, Cvetanu Pironkovu i Viktoriju Azarenku, dok je Ruskinja bila bolja od Ane Čakvetadze, Lore Robson, Klare Zakopalove, Šuai Peng, Dominike Cibulkove i Sabine Lisicki.
Kvitova misli da će joj prednost u finalnom okršaju predstavljati činjenica da je levoruka i dodaje: 

„Moj servis može da bude prednost takođe. Uopšte nisam nervozna, dobro sam spavala i radujem se finalu. Volim travnate podloge, mojoj igri trava pogoduje“, rekla je 21-godišnja Čehinja i otkrila ko joj je omiljeni teniser:
„Volim da gledam Del Potra, on je moj omiljeni igrač jer igra kao ja, ili ja igram kao on, ravno i brzo, želimo da zaradimo poen“. 

Kvitova je u polufinalu igrala sa Azarenkom, koja je poznata po glasnom stenjaju tokom poena, ali Šarapova je ipak ’šampionka’ u toj kategoriji. 

„Baš me briga za buku, ne razmišljam o tome sam na terenu, samo igram svoju igru. Moram da igram najbolje što mogu, samo tako imam šanse za trijumf. Za Šarapovu je dobro što ima iskustvo iz 2004. godine, ali sada će biti drugačiji meč“. 

Sa druge strane, Ruskinja kaže da je mnogo zrelija nego ranije i da bi joj Grend slem titula značila mnogo više nego kada je bila mlađa.

„Sada sam malo starija i zrelija, bar se nadam. Tokom godina mnogo toga se nauči, razvila sam se ne samo kao igračica, već i kao osoba jer sam prošla kroz mnogo stvari u životu i karijeri. Kada sam 2004. godine uzela trofej bila sam iscrpljena, samo sam želela da odem kući“. 

Šarapova je prethodnih godina imala mnogo problema sa povredom ramena, ali sada je ponovo među najboljima na svetu. 

„Potom, kada sam bila povređena i imala slobodnog vremena, stalno sam pronalazila nešto da radim jer nisam tip osobe koji uživa da sedi na plaži i ne radi ništa. To mogu samo nekoliko dana i onda mi dosadi. Imala sam vremena da razmislim o onome što sam postigla u karijeri, ali uvek sam okrenuta budućnosti, a ne prošlosti i zamišljala sam kako se vraćam na veliku tenisku scenu“. 

U jedinom dosadašnjem međusobnom okršaju, u Memfisu prošle godine, Šarapova je dobila Kvitovu sa 6.4, 6:3.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.