Federer od ponedeljka tek sedmi teniser svijeta

Prije godinu dana Švajcarac Roger Federer je suvereno držao prvo mesto na ATP listi, a sada će US Open dočekati kao sedmi na svijetu.
Federer je u petak poražen od velikog rivala Rafaela Nadala u četvrtfinalu Mastersa u Sinsinatiju sa 5:7, 6:4, 6:3, a pošto je na turniru branio titulu u ponedeljak će zabeležiti pad za dve pozicije na ATP listi. To će mu biti najlošiji plasman u poslednjih deset godina.

Federer je u Sinsinatiju Nadalu pružio najveći otpor posle više od godinu dana i Australijan Opena, kada su igrali četiri seta, ali to ni ovoga puta nije bilo dovoljno. Uprkos tome, švajcarski teniser je istakao da je relativno zadovoljan svojim izdanjem.

“Nisam potpuno nezadovoljan mečom. Mogao sam da odigram bolje, ali mislim da sam generalno odigrao dobro i imao solidnu taktiku. Naravno, uvek moram da se prilagodim terenu kada igram sa Rafom, kao i njemu, pošto se takva igra ne viđa često”, rekao je Federer, “Zadovoljan sam svojim napretkom. Mogao sam i da pobedim. Da li je trebalo da pobedim? Ko zna, ali na kraju mislim da je odlučilo Rafino samopouzdanje i njegova bolja igra u ključnim trenucima. Ali, mislim da sam napravio veliki korak u pravom smeru”.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.