Đoković:Razoračan sam načinom na koji sam igrao protiv Iznera

ATP Cincinnati 2013: Izjavom nakon meča Novak Đoković dao je do znanja da je veoma  razočaran porazom  i svojom igrom protiv Džona Iznera u četvrtfinalu Mastersa u Sinsinatiju.
Amerikanac je nadigrao prvi reket sveta u tri seta sa 7:6, 3:6, 7:5, a Đoković je nakon duela istakao da je odigrao očajan meč.

"Razoračan sam načinom na koji sam igrao. Igrao sam lose ceo meč. Očajno sam igrao. Od početka, isključujući početak drugog seta, bio sam potpuno drugačiji igrač nego što bi trebalo da budem", rekao je Đoković

Novak je duplom servis greškom omogućio Izneru da stigne do prvog brejka i pobede.

"Ne znam šta se dogodilo u poslednja dva poena", rekao je kratko Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.