Nadal - Dodig tenis uživo US Open 2013

US Open 2013 live: Rafaelu Nadalu na putu ka tituli danas stoji Ivan Dodig. Ovaj meč trećeg kola možete pogledati od 19:00 časova OVDJE.

Rafael Nadal za plasman u treće kolo bio bolji od  Brazilca Rogeri Dutra Silve, Brazilcu je  prepustio samo tri gema u cijelom meču 6-2, 6-1, 6-0.

 Nadal i Dodig do sada su odigrali dva meča i oba su odnjela po jednu pobjedu, Nadal je bio bolji na šljaci , dok je Dodig bio bolji kada su igrali na tvrdoj podlozi.

"Mislim da sam bio dobar na svom servisu što je uvijek važno na ovoj podlozi. Mislim da sam dobro odigrao ovaj meč. Počeo sam nešto sporije, no u nastavku sam igrao sve bolje i bolje. Vratiti se natrag na ove terene za mene je sjajno i zahvalan sam što sam nakon dvije godine odigrao ovdje večernji meč", prokomentirao je 27-godišnji Španjolac kojemu je ovo 17. uzastopna pobjeda na tvrdoj podlozi.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.