Marion Bartoli okončala karijeru

Marion Bartoli objavila je kraj karijere kao sedma teniserka svijeta. Odigrala je 19 finala na WTA turnirima i osvojila 8 naslova.

Onaj posljednji i najveći početkom jula u Wimbledonu, do kojeg je stigla pobijedivši u finalu Njemicu Sabine Lisicki 6-1, 6-4. Niko tada nije ni slutio da će joj to biti zadnji veliki meč kojeg je dobila u karijeri.

- Ne mogu više. Ovo je bio zadnji meč u mojoj karijeri – obznanila je 28-godišnja francuska teniserka Marion Bartoli, pobjednica Wimbledona, nakon poraza od Rumunke Simone Halep u 2. kolu WTA turnira u Cincinnatiju.

Simona Halep svladala je Bartoli 3-6, 6-4, 6-1.

Novinari u Cincinnatiju očekivali su da će s Bartoli razgovarati o tom meču, te očekivanjima na US Openu, do kraja sezone i u nastavku karijere.

No, Francuskinja ih je šokirala objavom odlaska u mirovinu, samo šest sedmica nakon najvećeg uspjeha u karijeri i osvajanja naslova pobjednice u Wimbledonu.

- Ne mogu više to raditi, ne mogu više igrati tenis. Sigurna sam da nikada nije lako donijeti takvu odluku, ali meni je stiglo vrijeme za odlazak u penziju. Osjećam da je vrijeme za napuštanje sporta i ovo je bio zadnji meč u mojoj karijeri!

Istakla je kako je odluku donijela zbog konstantnih bolova koje osjeća u tijelu…

- Bila je to vrlo teška odluka. Svi će me uvijek pamtiti kao pobjednicu Wimbledona, niko se neće sjećati mog zadnjeg meča na ovom turniru. Moj san je postao stvarnost i to će ostati zauvijek sa mnom, ali moje tijelo se jednostavno više ne može nositi s izazovima igranja profesionalnog tenisa.

Potom je objasnila s kakvim se bolovima sve nosila…

- Moje Ahilove tetive me toliko bole da ne mogu normalno hodati nakon meča poput ovog protiv Halep. Posebno na tvrdoj podlozi, baš zato što je toliko tvrda. Boli me i rame, pa kukovi, donji dio leđa. Tijelo svakog tenisera nakon dugotrajne karijere se jednostavno potroši.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.