Nadal: Neće biti lako, ali pokušat ću doći do svijetskog broja jedan

Sjajan tjedan je iza Rafaela Nadala koji je tijekom Masters 1000 turnira u Montrealu pokazao najveću konstantnost i razinu igre. U polufinalu protiv Novaka Đokovića odigrao je odličan meč, a onda je u finalu potpuno nadigrao Milosa Raonica pred njegovim navijačima.

"Za osvajanje Montreala morao sam igrati na svojoj najvišoj razini. Jako sam sretan kako sam odradio sve mečeve na ovom turniru i vrlo mi je važno osvajanje ovog naslova", istaknuo je Nadal za službenu ATP stranicu.

Protiv Raonica je posebno bio zadovoljan svojim reternom koji je u ključnim trenucima odlično funkcionirao.

"Puno stvari sam odradio na pravi način. Retern je bio odličan, u nekoliko važnih trenutaka uspio sam mu na dobar način ukrotiti prvi servis i to je odlučilo. Pomoglo mi je i to što je igrao s više pogrešaka nego inače."
 
Nadal je osvajanjem Montreala napravio veliki korak u jednom od ciljeva koji si je postavio do kraja sezone, borbi za broj jedan.

"Imam prednost jer ne moram puno bodova braniti, ali ne toliku da bih rekao da sam favorit. Na ovoj podlozi Novak je jako dobar i preostalo je još odigrati tri Masters 1000 turnira i jedan Grand Slam i na toj podlozi je on favorit. Ovdje razgovaramo o oko 6.500 bodova. Ja sam sad na 8.000 i trebat ću najmanje 10.000 za prvo mjesto. To će biti teško, ali ću pokušati."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.