Izjava Đokovića nakon osvajanja Laureus nagrade

London: Dobitnik Laureus nagrade za najboljeg sportistu planete u 2011. godini, Novak Đoković istakao je kako mu ova nagrada mnogo znači, te kako je ona rezultat jedne sjajne godine koja je iza njega.

"Ovo je izuzetno dostignuće, predivna nagrada koja mnogo znači za mene, moju porodicu i prijatelje, ali i za moju zemlju. Za divljenje je ovo što tadi "Laureus" akademija, zahvalan sam svima koji su me nominovali, članovima akademije i novinarima", izjavio je Đoković, koji je prestižno priznanje zaslužio kao prvi sportista sa ovih prostora.

"Velika je čast pobjediti u konkurenciji gde je svjetska sportska elita. Imao sam najbolju godinu u karijeri, ali nagrada je plod rada mog cjelokupnog tima. Oni su doprinjeli da trenutno budem što jesam", naglasio je svjetski reket broj jedan.

Đoković se osvrnuo ne istorijski duel protiv Rafaela Nadala u finalu Australijan opena prošlog mjeseca, istakavši da je to bio njegov "najuzbudljiviji meč u životu".

"Obojica smo bili na ivici snaga, posebno na završnoj ceremoniji, kada nismo mogli da stojimo, pa su nam dodali stolice. Ipak, nosim se s naporima koje iziskuje vrhunski tenis, iako se svi trošimo i mentalno i fizički. Sada imam mnogo samopouzdanja, pobjedjujem i vjerujem da mogu da nastavim tako", rekao je srpski as.

Legendarni nemački teniser Boris Beker, koji je Đokoviću uručio nagradu "Laureus", ocijenio je da pred nevjerovatnim Srbinom stoji još mnogo trofeja.

"On sa izraženim ponosom igra za Srbiju. Uvjeren sam da će osvojiti još mnogo trofeja, kao i da će dati sve od sebe da naslijedi Nadala na olimpijskom tronu u Londonu", rekao je Beker.

Svojevremeno jedan od najboljih svjetskih tenisera, Rumun Jon Cirijak, smatra da su Đokovićeve igre u protekloj godini bile "zapanjujuće".

"Ono što je u posljednje vrijeme Đoković uradio za svjetski tenis je nevjerovatno", poručio je Cirijak.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.