Novak Đoković: " Bio je to težak meč"

ATP Dubai: Nakon pobjede nad Njencem Sedrik-Marselom Štebeom ,Novak Đoković je istakao da ga je 72. igrač svijeta prilično iznenadio kvalitetnom igrom.

“Odigrao je dobro, mlad je momak i bio je svestan da nema šta da izgubi. Impresionirao me je svojim izdanjem u prvom setu”, rekao je Đoković posle trijumfa.

On je dodao da je i pored duge pauze (poslednji nastup mu je bilo finale Australijan opena pre skoro mesec dana) zadovoljan svojom igrom:

“Zadovoljan sam kako sam odigrao ovaj meč. Nisam imao velike padove tokom ovog nastupa, niti sam napravio mnogo neiznuđenih grešaka. On me je naterao da se pomučim, ali sam zadovoljan svojim izdanjem posle četiri nedelje pauze”, rekao je Đoković.

Najbolji teniser sveta na kraju nije krio sa kakvim je ambicijama stigao u Dubaiji, gde je osvojio tri titule u nizu, 2009, 2010. i 2011. godine:

“Na bilo kom turniru da učestvujem, moj cilj je da osvojim trofej. Imam 24 godine, ovo je vreme za vrhunske forme i verujem da mogu do još mnogo pobeda”, uveren je Nole.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.