10 največih uvreda u svijetu tenisa

Portal specijalizovan za tenis thetennisspace.com objavio je listu deset najuvredljivijih komentara u istoriji.

Kao što se dalo pretpostaviti, najzastupljeniji je Džon Mekinro, ali je ne baš laskavu titulu ipak odneo Lajton Ndefvejl, ne naročito poznati igrač iz Zambije.





10. Džimi Konors obraćajući se Džonu Mekinrou:

“Umukni. Odrasti. Ti si beba. Imam sina tvojih godina”.

9. Boris Beker o Petu Kešu nakon što ga je pobedio na Vimbldonu:

“Keš nije među mojim omiljenim ljudima. On je jedan od najagresivnijih i meni najmrskijih igrača. Ne razgovaram često sa njim i nisam jedini u tome”.

8. Rodžer Federer o britanskom tenisu:

“Koliko je prošlo otkad je neki Britanac osvojio Grend slem titulu? Mislim 150.000 godina”.

7. Ala Kudrjavceva posle pobede nad Marijom Šarapovom u drugom kolu Vimbldona 2008. godine:

“Bilo je veoma prijatno dobiti Mariju. Zašto? Ne sviđa mi se kako se obukla. Dovoljno je hrabra da eksperimentiše i svaka joj čast na tome, ali ono što je obukla po mom mišljenju je preterano. To me je dodatno motivisalo da je pobedim”.

6. Džon Mekinro o Ivanu Lendlu:

“Imam više talenta u svom malom prstu nego Lendl u celom svom telu. Taj momak nije dobar za tenis. Toliko je sebičan i svakako nije tip čoveka koji budi najbolje u drugima. Naškodio je popularnosti tenisa. Da li biste vi voleli da robot bude prvi igrač sveta?”

5. Džon Mekinro nakon što ga je rival iz Češke slučajno pogodio lopticom:

“Zažalićeš što si men pogodio ti je..ni komunistički kretenu”.

4. Šta je Ana Kurnjikova rekla Martini Hingis nakon poraza od Švajcarkinje 6:0, 6:0 na juniorskom US openu:

“Ti si pobedila, ali ja sam lepša i profitabilnija od tebe”.

3. Andre Agasi o Pitu Samprasu:

“Pit zvuči automatizovano više od papagaja. Zavidim mu na njegovoj tuposti. Voleo bih da mogu da imam njegov spektakularni nedostatak inspirativnosti i njegov čudni nedostatak potrebe za inspiracijom”.

2. Džon Mekinro, u trenutku kada je gubio od Breda Gilberta:

“Gilberte, ne zaslužuješ da budeš na istom terenu sa mnom. Ti si najgori, je..no si najgori”.

1. Apsolutni šampion, ubedljivo najbolji izgovor za poraz u istoriji dao je Zambijac Lajton Ndefvejl posle poraza od zemljaka Musumbe Bvajle 1992. godine:

“On je glup čovek i beznadežan igrač, ima ogroman nos, razrok je i sve devojke ga mrze. Pobedio je jer mi je suspenzor bio pretesan i zato što on prdi kada servira, što je uticalo na moju koncentraciju po kojoj sam poznat u Zambiji”.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.