Nadal : Moram pričekati svoj trenutak

Nadal, koji je prošle sezone osvojio tri zemljana turnira iz Masters serije 1000 (Monte Carlo, Madrid i Rim) prije osvajanja Roland Garrosa, ove godine još nije uspio pronaći pobjedničku formulu protiv Đokovića.
''Radio sam sve što sam mogao i zaista ne mogu od sebe tražiti više. Pokušavam sve i radim to vrlo dobro, ali jedan igrač to radi bolje od mene. Prvak po meni nije samo onaj tko pobjeđuje svakog tjedna. Treba biti sposoban pričekati pravi trenutak, pronaći prava rješenja i vidjet ćemo što će se dogoditi sljedeći puta... Želim mu sve najbolje, a ja moram pričekati svoj trenutak za pobjedu drugom prilikom'', izjavio je Nadal.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.