Nadal u polufinalu mastersa u Rimu

Nadal je u četvrtfinalu slavio protiv Marina Čilića sa 6:1, 6:3 i u borbi za finale čeka boljeg iz duela Tomaša Berdiha iz Češke i Francuza Rišara Gaskea.
Napredovao sam dosta u odnosu na prethodni meč. Da bi se osvojio turnir pre svega morate da igrate dobro svaki dan. U polufinalu sam i to je pozitivna stvar u ovom trenutku. Ove godine sam igrao tri finala na šljaci, dva sam dobio, a jedan izgubio. To je vrlo pozitivan učinak na šljaci. U subotu ću imati težak meč i moram da igram bolje nego danas, to je moj cilj. Srećan sam jer svakodnevno napredujem i ako nastavim ovako imam šansu da odbranim titulu”, rekao je Nadal

Na pitanje koliko se dobro oseća u ovom trenutku, s obzirom na to da bi u finalu mogao ponovo da igra protiv Novaka Đokovića, koji ga je pobedio na poslednja tri susreta, Španac je rekao: 

Finale sa Đokovićem je prošlost, to je bilo u Madridu. On me je pobjedio i tamo i u Majamiju i Indijan Velsu. Ali, to je dio igre, a ja ostajem pri svome. Voleo bih da igram finale i ovde. Bude li to protiv Đokovića, igraću kao i uvjek. Boriću se u svakom pojenu, pružiću maksimum. On igra fantastično i u ovom momentu je favorit u svakom meču. Ovde sam da se borim i poboljšavam svaki dan, podižem nivo svoje igre. U ovom trenutku, ipak, razmišljam samo o polufinalu, a posle ćemo videti

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.