Federer: Poslije dugo vremena ne osjećam pritisak

Rodžer Federer, najtrofejniji teniser današnjice, od početka godine nalazi se u debeloj senci Novaka Đokovića, pa i Rafaela Nadala. Trenutno trećeplasiranom teniseru na rang listi, ipak, ne smeta što je trenutno u “drugom planu” uoči početka Rolan Garosa. Štaviše, konačno, posle dugo, dugo vremena, kako kaže, ne oseća pritisak koji je sada najviše prisutan kod njegova dva najveća oponenta, prije svega kod Đokovića.    


- Ovde na Rolan Garosu nikad nisam bio favorit “broj 1”, takođe, u poslednje vreme nisam bilježio baš dobre rezultate. Po prvi put posle dužeg vremena ne osećam pritisak, kao recimo, prošle godine. Tada sam u Pariz došao sa oreolom šampiona i branioca trofeja. Godinu pre toga, nikad u karijeri nisam osvojio Rolan Garos i mnogo ljudi me je tada pitalo da li ću to ikad uspeti. Pritisak je i tada bio ogroman. Ove godine u prvom planu su, ipak, Rafa i Novak, što je u neku ruku dobro za mene, jer je sada veći pritisak na njima. Ali, verujte mi, učiniću sve da ponovo osvojim trofej – rekao je Rodžer. 



Švajcarac je priznao da sa pažnjom prati neverovatan pobjednički niz Đokovića ove godine.



- Pratio sam pažljivo. U početku nisam želeo da komentarišem jer je u pitanju bio “bljesak”,  osvojio je tri turnira zaredom, onda i Majami. Rekao sam “ok”. Propustio je Monte Karlo, a kada se vratio i nastavio da pobeđuje svi su počeli da pričaju o njemu. Dakle, bilo je potrebno da prođe određeno vreme da bih mogao da komentarišem nešto na tu temu. Sada mogu da kažem da je Novak - nevjerovatan! Fenomenalno je počeo sezonu. Mislim, imao sam i ja takvih perioda u karijeri, i oni se kad-tad završe. Čim ljudi počnu da pričaju o tome igraču je sve teže da se nosi sa time, znam to, jer sam i ja to doživeo.  



Dominacija Srbina nad Nadalom i na šljaci nije iznenadila osvajača 16 Gren Slem turnira.



- Nisam, istina, bio iznenađen da je pobjedio Rafu u Madridu, mada sam očekivao da će Nadal dobiti zbog rezultata koje je imao prethodnih godina na tom mjestu. Ali, ne treba zaboraviti da je prije toga Novak pobjedio Rafu i u Indijen Velsu i Majamiju. Zato će, zbog svega što se dogodilo do sada, biti interesantno videti šta će se dogoditi na Rolan Garosu. Da li će Novak ponovo biti bolji od Rafe, ili ne.



Federer kaže da se u samoj Novakovoj igri nije mnogo toga promenilo. 



- Uvek je bio brz. Ali, sa moje tačke gledišta, njegova igra se nije mnogo promjenila. Naravno, posle svih pobjeda sada ima mnogo više samopouzdanja, to je jasno. Ranije, na primer, ako je vetrovito tokom meča ili se nije osećao najbolje, odustajao je od borbe. Ipak, sada, njegov pobjednički niz ukazuje na to da igra normalno, bez takvih i sličnih problema, i čini mi se da lakše pobjeđuje nego ranije. Ali, on je i dalje isti onaj igrač od prije dvije-tri godine. Neke neizvesne mečeve koje je mogao da izgubi, dobio je. To što radi je veoma pozitivno i dobro za tenis i biće vrlo zanimljivo videti kako će igrati u nastavku sezone- zaključio je Federer, koji će se u prvom kolu otvorenog prvenstva Francuske sastati sa finalistom Serbia Opena Felisijanom Lopezom.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.