Đoković: Ne mogu biti priljatelj s Nadalom


Novak Đoković pred start Rolan Garosa priznao: Ne mogu da budem priljatelj  s Nadalom! 

Nema sumnje da je Noletova fenomenalna serija (37 uzastopnih pobeda) izazvala zavist kod ostalih rivala, posebno Rafaela Nadala, koji je često na udaru publike i medija, jer više nije nepobediv na šljaci. 
Đoković, naravno, uvek pokušava da spusti loptu, ali je ovaj put izrekao činjenicu koja je realna - da ne može da bude prijatelj ni s jednim od rivala dok se bore za trofeje!
- Mislim da Rafa, Endi, Rodžer i ja imamo krajnje korektan odnos, s velikim poštovanjem jedni za druge. Ponekad izađem na večeru s Marijem i Nadalom, ali je realnost takva da svi mi zapravo i ne možemo da budemo pravi prijatelji dok se borimo za mesto u istoriji - rekao je Đoković. 

Ipak, Nole se nada da će se sadašnji odnos s ostalim konkurentima promeniti kada ode u penziju. 
- Jednog dana, kada se svi oprostimo od tenisa, sigurno je da ću voleti da sednem sa svima njima, ali i s njihovim familijama, pa da uz pivo prepričavamo kroz šta smo sve prošli tokom karijere - objašnjava Đoković.
Novak se ne slaže s mišljenjem da je briljantnom serijom za pet meseci potpuno zasenio sve što su Nadal i Federer gradili godinama. 
- Naravno da sam svestan da me ovogodišnji rezultati guraju ispred Rafe, ali ne bih mogao da se složim s tim da sam ga zasenio. Uostalom, Nadal me je dobio dvaput na Rolan Garosu i videćemo šta će biti sada - poručuje Novak Đoković.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.