Đoković: Ponosan sam na svoju igru

Đoković je poslije svog 38. uzastopnog trijumfa istakao da je u potpunosti kontrolisao meč.
“Dobro sam servirao i koristio svaku priliku za napad, ocjenio je Đoković, ali je napomenuo da je ipak oprezno ušao u duel, “Znao sam da De Baker ima kvalitete zbog čega ni u jednom trenutku nisam bio opušten”.
Srpski teniser je naglasio da mu je niz od 38 uzastopnih pobeda ulio samopozdanje kao nikada do sada u karijeri. 

Dolazak na Gren slem tuirnir sa tri titule na šljaci i pobjedama protiv prvog tenisera svijeta i najboljeg svih vremena na ovoj podlozi Rafaela Nadala, uveliko jača moje samopouzdanje koje mi na terenu izuzetno pomaže”, rekao je Đoković

Prvi reket Srbije je naglasio da je pritisak uvek tu, iako tokom godina igranja naučite da se sa njim nosite. 

Znam da sa svakom mojom novom pobjedom rastu ocekivanja u javnosti. Naravno da sam ponosan na ovu seriju uzastopnih pobeda. Da ste me početkom godine pitali da li je tako nešto moguće, odgovorio bih vam negativno” , rekao je Đoković. 

Po mnogima najbolji teniser u ovom trenutku, za kojeg je samo pitanje dana kada će od Španca Nadala preuzeti mesto broj jedan u svetu, naglasio je da se naporan rad isplati. 

Očigledno je da se naporan rad isplati. Pokušavam da u svaki meč uđem fokusiran i što je moguće fizički i mentalno spremniji”, objasnio je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.