Ana Ivanović opet podbacila

Nekadašnja šampiona Rolan Garosa, sada je u prvom kolu završila nastup u Parizu, a posle poraza od Johane Larson nije uspela da sakrije suze i frustraciju.
“Veoma sam razočarana zbog poraza. Iako je izgledalo kao da sam povređena, osećala sam kao da dobro igram”, rekla je Ana koja je bila 20. nosilac drugog Gren slema sezone.
23-godišnja srpska teniserka se povukla sa turnira u Strazburu prošle nedelje zbog povrede zgloba, ali kaže da u utorak nije osećala bol. 

“Zglob je sada u redu. Bolovi su nestali, pa se nadam da se neće ni vratiti”, rekla je Ivanovićeva. 

Šveđanka Larson je slavila sa 2:1 u setovima posle skoro dva sata borbe, iako je Ivanovićeva dugi set dobila bez izgubljenog gema. 

Međutim, već u trećem setu je ponovo se izgubila na vrelom terenu “Suzan Lenglen”, a meč je završila rutinskim forhendom u mrežu. 

“Volela bih da znam šta je krenulo loše (od 2008). Pokušavam da pogledam u nazad i vidim šta sam radial, te to ponovim. Jednostavno pokušavam da sve rešim”, rekla je srpska teniserka. 

Ana se poslednjih godina često borila sa povredama, a ni ova sezona nije izuzetak. 

“Uvek je kreni-stani. Poslednjih nedelja fizioterapeut putuje sa mnom, ali nije dalo rezultat koji sam očekivala. Veoma sam frustirana”, zaključila je Ana.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.