Ljubičić :Znao sam za prognozu i žice namjestio na 0,3 kilograma manje

Nakon 6:4, 6:3, 6:4 protiv Somdeva Devvarmana Ivan Ljubičić ni protiv Sama Querreyja nije ispustio ni set. Taktika protiv Amerikanca je bila jednostavna: držati servis i forsirati njegov bekend, a Ljubo ju je profesorski sproveo u djelo. 28. nositelja za dva sata i pet minuta kući je poslao sa 7:6, 6:4, 6:4 i izborio treće kolo protiv 16. nositelja Fernanda Verdasca.
Ljubičić je u cijelom susretu samo jednom bio suočen s break-loptom koju je izvukao jednim od ukupno 10 neobranjivih servisa, a sam je nakon 7:2 u tie-breaku prvog seta Querryjev uzeo dvaput za 6:4 u sljedeća dva. “Nije bilo lako. Znao sam da ima odličan forhend i da je izvrstan server. Forhend mu je bio i bolji nego sam očekivao, ali servis nešto slabiji tako da se sve nekako izniveliralo“, prvo je što je Ljubo izjavio nakon susreta.
Otkrio je i da taktika nije bila izmišljanje tople vode: “Taktika je bila jednostavna, držati svoj servis i tražiti mu rupu na bekendu. Dobro se izmicao na forhend tako da nije bilo jednostavno mu forsirati bekend, ali znao sam da sam na zemlji za njega preiskusan da to iskustvo na kraju ne bi prevagnulo. On je diktirao igru kad god se domogao forhenda i u tim sam trenucima imao velikih problema, ali sve ostalo bilo je pod kontrolom. Išao sam naprijed kad god sam mogao, pokušavao mu oduzeti vrijeme. Znao sam da se ne kreće dobro, osobito ne na zemlji“, nastavio je.
Temperatura u Parizu pala je i devet stupnjeva u odnosu na jučerašnju, koliko je 17 Celzijevaca utjecalo na igru budući je tijekom susreta promijenio tri reketa?“Znao sam za prognozu i žice namjestio na 0,3 kilograma manje. Ovog puta sam reagirao, a ne kao 2005. na Australian Openu protiv Baghdatisa. Temperatura je pala, uvjeti su se promijenili, a ja sam ignorirao prognozu, nisam mijenjao nategnutost žica i platio sam cijenu. Ništa nisam mogao pogoditi i izgubio sam u četvrtfinalu“ (4:6, 2:6, 6:4, 6:3, 3:6, nap. a.), “šest godina poslije bio sam pametniji“.
Ždrijeb u trećem kolu donosi Fernanda Verdasca, 16. nositelj je nadoknadio set zaostatka i Xaviera Malissea pobijedio u četiri (4:6, 6:3, 7:6, 6:1). Igrali su Ljubo i Španjolac dosad triput: u Valenciji 2004. pobijedio je Verdasco (6:4, 6:4), a u Dubaiju prije šest (6:7, 6:4, 7:6) i u Šangaju prije dvije godine (6:4, 7:6) bolji je bio Ljubičić.
“O Verdascu je sve poznato, vrhunski je potencijal, ali kad je bitno uglavnom uprska stvar. Kompletan je igrač, ima dobar servis, ali nije ubojit, ne omogućuje mu besplatne poene, ali forhend mu je jedan od najboljih uopće. Ukrotiti mu forhend, držati ravnotežu da se misli što i kako i najveći dio posla je obavljen“, otkrio je.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.