Đoković : "Jednostavno, samo želim da zadržim ovaj nivo."

Srpski teniser pobjedio je Rišara Gaskea sa 3:0 u setovima i plasirao se u četvrtfinale gde ga čeka Fabio Fonjini.
„Nikada nije lako, nisam ni očekivao da će biti lako. Možda tako deluje kada vidite rezultat, ali morao sam da radim. U prva dva seta samo jedan brejk je odlučio. Obojica smo dobijali lagano servis gemove, ja sam u svakom od prva dva seta odigrao po jedan veoma dobar gem na njegov servis i to je bilo dovoljno.“
Srpski teniser rekao je da je bio svestan kakva ga je opasnost očekivala u duelu sa Gaskeom. 

„Bio sam svestan važnosti meča. Pred svaki duel se pripremam, svakog rivala shvatam veoma ozbiljno i to je bio slučaj i pred ovaj meč. Znao sam da će on imati veliku podršku publike, pa sam zbog toga morao i dodatno sa se fokusiram. Čak i u trećem setu kada sam imao dva brejka viška nisam želeo da se opustim jer nisam želeo da mu dam priliku da se vrati u meč.“

Na pitanje da li pred početak druge nedelje misli da treba da popravi neki segment igre Novak je rekao da je zadovoljan svojim izdanjima. 

„Mislim da u ovom trenutku igram zaista dobro, na današnjem duelu sam čak i podigao nivo igre u odnosu na prethodni što me čini još srećnijim. Jednostavno, samo želim da zadržim ovaj nivo.“ 

Pored Đokovića, publika je u nedelju na terenu ’Filip Šatrije’ imala priliku da vidi verovatno tri najbolja jednoručna bekhenda u današnjem tenisu. Novak je upitan da uporedi jednoručni i dvoručni bekhend.

„Da budem iskren, čak iako igram dvoručni bekhend, mislim da je jednoručni mnogo bolji za gledanje, izleda lepše kada ga neko izvede. I dvoručni i jednoručni bekhend ima svoje prednosti i mane. Sve zavisi, možda u današnjem tenisu zbog odskoka loptice, koji je po mom mišljenju viši nego ikada, igrači koji udaraju dvoručni bekhend mogu lakše da poklope lopticu. Ali sa druge strane, oni koji igraju jednorični bekhend mogu lakše da se prebace na slajs. Kao što sam i rekao, i jedni i drugi imaju prednosti i mane. U ovom trenutku imate Rodžera, Stena Vavrinku i Gaskea koji definitivno imaju najbolje jednoruične bekhende. Gaske na primer, kada je u zoni, kada udari taj bekhend kao što je to uradio i danas par puta, izgleda neverovatno. On je veoma talentovan, ali jednostavno morate da se oslanjate na sve udarce, ne samo na bekhend“, rekao je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.