Federer u pet setova do pobjede

Wimbledon 2012: Roger Federer je pobijedio francuskog tenisera Juliena Benneteaua sa 3:2, po setovima 4:6, 6:7, 6:2, 7:6 i 6:1. Federer se u meču vratio nakon gubitka dva seta i tako došao do plasmana u osminu finala grandslama na travi...

- Vrlo težak meč. Imao sam i sreće u pojedinim momentima. Natjerao me je Benneteao da "posumnjam" da ću proći dalje. Ipak, i pored 0:2 ostao sam miran i nastavio da igram. Protivnik mi je pomogao jer je bio uzbuđen zbog toga što je bio na pragu pobjede. Možda bi bilo bolje da smo igrali pod otvorenim nebom. Hvala publici koja me je podržala, kao i svih prethodnih godina - rekao je Federer posle meča.

Švajcarcu nije prvi put da se "igra sa živcima svojih navijača". Nekoliko puta u karijeri je gubio 2:0 na velikim takmičenjima, ali je uspijevao, kao i ovog puta, da dođe do velikog preokreta i pobjede.

Federera u narednoj rundi takmičenja očekuje Belgijanac Xaviera Mallisa, a potom ima praktično otvoren put do polufinala i još jednog duela sa Novakom Đokovićem.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.