Đoković:"Želim odbraniti trofej"

Wimlbedon 2012: Prvi reket svijeta, Novak Đoković je u izjavi nakon danas održanog žrijeba rekao da mu je ambicija odbrana naslova na predstojećem grandslam turniru na travi.

"Prošle godine sam osvojio Wimbledon i postao najbolji teniser svijeta. Lijepo je vratiti se na mjesto uspjeha, imam ambiciju da odbranim trofej i nadoknadim propušteno na Rolan Garosu", rekao je Đoković.

On je juče na egzibicionom turniru "Budls" u Stouk Parku pobijedio Britanca Andy Murraya sa 6:4, 6:4.

"Taj rezultat nije mjerodavan, igrali smo trening meč. Uvijek je lijepo igrati protiv Andya, meni je značilo, jer ove sezone još nisam igrao turnire na travi. Potrebno je prilagođavanje zbog razlike u podlozi, šljaka je najsporija, a trava najbrža. Zadovoljan sam formom, kontrolišem igru, osjećam se dobro i biću spreman", rekao je Đoković.

Srpski teniser je u prošlogodišnjem finalu pobijedio Nadala sa 6:4, 6:1, 1:6, 6:3 i osvojio prvi trofej na Wimbledonu.

"Mislim da još nisam pružio sve što mogu na Wimbledonu. Uvijek želim bolje, jer je tenis moj život, zaljubljen sam u ovaj sport, sve sam mu podredio. Motivacija mi je najmanji problem, uvijek hoću da napredujem i osvajam turnire", zaključio je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.