Gulbis: "Završio sam u zatvoru zbog prostitutke"

Wimbledon 2012: Ernest Gulbis tvorac je prvorazrednog iznenađenja na trećem gren slemu sezone, Vimbldonu. Eliminisao je šestog favorita Tomaša Berdiha, koji je pre dve godine igrao finale prestižnog turnira. Kontrovezni letonski teniser družio se sa prvim teniserom sveta Novakom Đokovićem dok su bili mlađi na teniskoj akademiji Nikole Pilića. Dok je srpski as nezadrživo grabio ka teniskim visinama, Ernest, kome su roditelji dali ime po piscu Hemingveju, nabacio je epitet nestašnog dečka ATP tura.

Nismo malo puta, od stručnjaka, čuli minulih godina da se radi o igraču sa velikim potencijalom, ali koga najmanje zanima tenis i ne stidi se to da prizna. Kaže da ga novac i slava ne zanimaju i ne mari što je završio u zatvoru zbog prostitutke, prenosi sajt Tennis Space.

Na glasine da na turnire ide privatnim avionom zahvaljujući ocu, koji je treći najbogatiji čovek u Letoniji, kaže cinično.

- Da, imam helikopter, podmornicu i svemirski brod - rekao je šaljivo Gulbis, a često se prepričava situacija kada je u Stokholmu završio u zatvoru, jer je bio u društvu prostitutke.

- To je bilo zaista, zaista zabavno. Ali, više ne idem u Švedsku. Upoznate devojku i završite u zatvoru. To nije normalno. Kada upoznam devojku, ne pitam je čime se bavi, ukoliko ona mene pita, obično slažem, kažem da sam muzičar ili nešto slično. Mislim da svako bar jednom u životu treba da završi u zatvoru.

Za razliku od velikog broja tenisera, koji su prvi veliki novac zaradili zahvaljujući belom sportu, Gulbis nikada nije mario za novac.

- Pošto potičem iz imućne porodice, za mene je novac nešto normalno, nisam morao da igram tenis da bih ga zaradio. Ako potičete iz siromašne porodice, imate za cilj da zaradite novac. Ja nikada nisam imao taj cilj. Novac me ne zanima, kao ni slava. Ne volim novac i slavu. Ne živim za njih i nisu mi potrebni – iskren je Letonac, koji ima poseban pogled na tenis.

- Ne volim da treniram. Uživam dok sam na terenu, kada imam cilj i idem ka njemu, ali kasnije, kada ispunite taj cilj, ostane neki prazan osećaj. Život je više od tenisa.

Gulbis ima običaj da na reketu iskali frustracije kada ne ide na terenu.

- Polomio sam preko 70 reketa. Zaista sam se osećao loše kada sam bio u fabrici gde prave rekete. Radi se o ručnoj izradi, posao koji ti ljudi obavljaju, misle na nas igrače, a onda dođe kreten kao što sam ja i polomi reket – u svom stilu je završio Gulbis.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.