Izjava Đokovića nakon poraza u finalu RG

@Getty Images
Roland Garros 2012: Nakon poraza u finalu od Rafaela Nadal, Novak Đoković je bio vidno tužan. U izjavi nakon meča priznao je da je Nadal bio bolji, ali da nije razočaran svojom igrom u prvom finalu na Roland Garrosu.

"Rafa je veliki igrač. Stvarno mi je velika čast da budem u finalu Roland Garrosa. Bilo je uživanje igrati. Rafa je bio bolji, a ja se nadam da ću doći sljedeće godine i igrati bolje", riječi su Đokovića nakon finalnog meča.

"Nisam razočaran onim što sam pružio. Dao sam maksimum da se vratim u meč. Uspio sam u tome. Da smo nastavili meč sinoć, kada sam se osjećao fenomanelno, možda bismo ušli u peti set. Sada predstoji par dana oporavka, pa onda nam dolazi Wimbledon", dodao je Đoković.

Iako se čini da mu drugi jučerašnji prekid nije odgovarao, Đoković ne žali zbog toga.

"Vraćati se unazad je nezahvalno i nepotrebno. Mogao sam i ranije da izgubim na turniru, od Tsonge, a tada sam spasio četiri meč lopte. Ovo je moje prvo finale u Parizu i zbog toga sam zadovoljan" rekao je Novak.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.