Simon glavna tema Wimbledona

Wimbledon 2012: Žil Simon, francuski teniser, nakon što je rekao da teniseri treba da zarađuju više od teniserki, pokrenuo je debatu među kolegama, koji se nalaze na trećem gren slemu sezone Vimbldonu. Rodžer Federer nije želeo suviše pažnje da poklanja ovoj temi, Ana Ivanović kaže da svi igrači zarade svoj novac, dok je američka teniserka Sloun Stivens otkrila neke detalje o Simonu, koji ne idu u prilog teniseru uz Francuske.

- Nadam se da priča o tome ko koliko zarađuje neće biti glavna tema na Vimbldonu. Gren slem je odredio nagradni fond, to ne možete da promenite. O tome možemo da polemišemo koliko hoćete, jer se mišljenja razlikuju – rekao je Federer.

Ana Ivanović smatra da teniseri i teniserke zarade novac koji osvoje na turnirima.

- Uvek sam govorila da smo različiti, imamo drugačije fizičke predispozicije. Međutim, mislim da svi zaradimo osvojen novac – smatra Ana.

Inače, kada je Bili Džin King osvojila Vimbldon 1968. godine, ona je odnela kući samo nešto više od trećine onoga što je zaradio pobednik u muškoj konkurenciji Rod Lejver. Svoje mišljenje je rekla i Stejsi Alaster, generalna direktorka VTA tura.

- Mislila sam da je princip jednakosti deo tenisa. Ne mogu da verujem da u današnje vreme neko misli drugačije. Iz ovog razloga ćemo se uvek boriti za ono što je ispravno – poručila je Alaster, a Simonu bi, verovatno, bilo bolje da se negde ne sretnu na trenima "Ol Ingland kluba".

Samanta Stosur deli mišljenje sa Federerom, misli da se debata o zaradama nikada neće završiti. Međutim, zauzela je stav da svi treba da imaju isti nagradni fond.

- Muškarci često igraju pet setova, a nekada zna da bude prilično dosadno. Ne mora da znači da će meč od pet setova biti bolji od onoga koji se igra u tri seta – rekla je Stosur.

Amerikanka Sloun Stivens je imala "okršaj" sa Simonom dok je bila devojčica.

- Ne znanima me šta on ima da kaže. Imala sam deset godina i sakupljala loptice. Simon je u jednom meču izgubio poen i set, okrenuo se prema meni i pogodio me lopticom u grudi. Od tada nismo razgovarali, do prošle godine. Hteo je da me istera sa terena u Estorilu, ali sam mu rekla da to nije njegov teren. Jednostavno, on me ne voli – rekla je Amerikanka.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.