Đoković: "Znam kako pobediti Nadala"

Roland Garros 2012: ovak Đoković je izjavio da se oseća fenomenalno posle pobede nad Rodžerom Federerom i plasimana u svoje prvo finale Rolan Garosa.

"Trenutno se osećam fenomenalno. Mislim da je ovo bio jako bitan meč za obojicu pre svega zbog samopuzdanja. Federer je jedan od mojih najvećih rivala. Meč je bio sa mnogo emocija, on je pravio dosta grešaka, imao je dva brejka prednosti u drugom setu ali uvek sam verovao da mogu da se vratim u meč i da mogu da dobijem svaki set", rekao je prvi reket sveta.

Novak nije komentarisao francusku publiku koja je u mečevim sa Sepijem, Congom i Federerom često bila protiv njega.

"Uglavnom se koncentrišem na meč i na sebe, publika je takva kakva jeste. Meno je važno da uvek imam podršku iz svog boksa, oni me uvek podržavaju i u dobru i u zlu."

Đoković uoči finala veruje u pobedu.

"Čeka me prvo Rolan Garos finale sa čovekom koji je ovde samo dva puta izgubio. znam kako trebam da igram, moram da igram najbolje, i verujem u pobedu."

Ukoliko srpski teniser osvoji Rolan Garosa to će biti njegov četvrti Gren slem u nizu.

„Ne mogu da pobegnem od činjenice da ću moći da vežem četiri Gren slema. Preda mnom je istorijska prelika koju imam na ovom turniru. Trudio sam se da ne mislim previše unapred, već sam se spremao meč po meč.. Danas samo odigrao možda i najbolji meč na ovom turniru. ako budem osvojio trofej, valjano će to da se proslavi".

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.