Federer: "Igrao sam na visokom nivou"

Wimbledon 2012: Roger Federer rekao je posle pobeda nad Špancem Albertom Ramosom sa 6:1, 6:1, 6:1 u prvom kolu Vimbldona da je odigrao savršen meč i sačuvao snagu za sledeće kolo.

"Igrao sam otvoreno i znao sam šta hoću od početka. Uvek je dobro sačuvati energiju za nastavak turnira, zato sam se i najviše trudio da osvojim što više brejkova u seriji, što mi je lako pošlo za rukom", rekao je Federer, koji je Ramosa eliminisao sa turnira posle samo 80 minuta igre.


Španski teniser kome najviše odgovara šljaka je osvajao samo gem po setu, a u trećem je došao do jedinog posle Federerovih 5:0. Na kraju je bilo 6:1, 6:1, 6:1.

Švajcarac i šestostruki šampion Vimbldona ima ambiciju da osvoji ovaj turnir još jednom i izjednači rekord Pita Samprasa.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.