ATP Zagreb: Karlović na Južnog u četvrtfinalu

Ivo Karlović očito nije želio predugo ostajati na terenu u posljednjem singlu četvrtka u Ledenoj dvorani Doma sportova. Za proboj u četvrtfinale zagrebačkog Indoorsa treći put u karijeri, Karlu je trebalo samo sat i šest minuta na putu do 6:3 i 6:2 protiv Dudija Sele, 73. tenisača svijeta.

Osmopostavljeni hrvatski adut je sve riješio s po dva breaka u svakom setu, dok je na svojem servisu izvukao jedinu break-loptu s kojom je bio suočen, kod 2:2 u drugoj dionici. Sve ostalo išlo je vrlo lako, igrački podjednako dobro kao u prvom kolu protiv Blaža Kavčiča, a servisom još bolje. Protiv Sele je imao 12 asova u osam servis-gemova, uz visokih 70 posto ubačaja prvog servisa.

Ovog puta Karlu nije smetalo ni što je došao na red tek nakon dugog čekanja, poslije više od dva i pol sata dugog ogleda Ivana Dodiga i Guillerma Garcia-Lopeza. "Nisam baš navikao igrati mečeve ovako kasno, teniske mečeve, jesam neke druge iza zatvorenih vrata", našalio se nakon pobjede: "Uspio sam odigrati dobro, osjećam se odlično, nekako sam relaksiran i dobro se krećem".

"Osjećaj je odličan, uvijek si zadovoljniji kada dobiješ. Igrao sam odlično, dobro sam se kretao, igrao sam sve kako treba, napade, voleje, forhend i bekhend", dodao je Ivo, koji će se u petak nadati svojoj prvoj pobjedi nad Mihailom Južnijem. Na rasporedu su ne prije 17:45 sati u Ledenoj dvorani.
Trećepostavljeni Rus, 39. na svijetu, prošao je osminu finala ranije u četvrtak, sa 6:1 i 6:3 protiv Slovenca Grege Žemlje. Protiv Karlovića je dosad slavio 2008. u trećem kolu Australian Opena (6:2, 6:4, 6:2) i početkom ove sezone u osmini finala Dohe (6:2, 6:7(3), 6:3).

"Nadam se da će mi biti treća sreća", najavio je Ivo dvoboj s ruskim tenisačem: "Igra odlično, očito mi nešto ne odgovara kod njega jer sam izgubio oba puta, ali nadam se da ću odigrati još jedan dobar meč i da ću sutra dobiti, što drugo da kažem".

"Odigrali smo jedan jako dobar meč u Dohi, tamo sam mu dosta prijetio s osnovne linije, jedino me nije najbolje služio servis. Ovdje ga osjećam ipak nešto bolje i nadam se da će ishod biti drugačiji", dodao je četvrti hrvatski reket.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.