Autobiografija Monike Seleš i za domaće čitatelje

Trogodišnja dominacija teniske dive završena je nakon jednog tragičnog incidenta koji je značio i kraj karijere. Autobiografija svojevremeno najbolje teniserke svijeta Monike Seleš "forhendom preko mreže života", koja je izašla u SAD prije nekoliko godina, objavljena je i na našim prostorima u izdanju "A-Z BOOK doo" Beograd, saopštila je ova izdavačka kuća.

"Forhendom preko mreže života" prati rane uspjehe Monike Seleš na teniskim terenima gdje je, sa 16 godina, postala najmlađi pobjednik u povijesti Rolan Garosa.

Tri godina je dominirala svjetskim tenisom, naizgled nezaustavljiva, sve dok joj obožavatelj njezine sportske suparnice, Njemice Steffi Graf, nije zario nož u leđa za vrijeme meča u Hamburgu i time promijenio njezin život iz korijena.

U knjizi Selešova piše io povratku igri koju je voljela, kritikama trenera i medija zbog viška kilograma, mukotrpnim treninzima i suočavanju same sa sobom.

"Albert Einstein je rekao da je ludilo kada stalno ponavljaš istu stvar i očekuješ drugačiji rezultat. Voljela bih da sam obratila malo više pozornosti na te riječi. Kad sam imala 19 godina, moj život se okrenuo naopačke i sljedećih 10 godina nalazila sam se u kandžama ludila koje je iz tog događaja proizašlo ", piše Selešova u uvodnom tekstu knjige.

"Prije nego što mi je stvarnost oteta 1993, bila sam na vrhu svijeta, na poziciji broj jedan među teniserkama. Cijeli život bio je ispred mene. Čekala me je budućnost iz snova. Bila sam dio svjetskog džetseta, potpisivala autograme obožavateljima, upoznavala fascinantne ljude, jela u najboljim restoranima, odsjedala u najluksuznijim hotelima, fenomenalno zarađivala igrajući igru ​​koju volim svim srcem. Život nije mogao biti bolji. A onda je to sve nestalo u trenutku ", istakla je Selešova.

Ova autobiografija je priča o putu Monike Seleš ka sreći. Kako sama ističe, "bilo je to dugo, krivudavo, uzbudljivo putovanje, ponekad iu krivom smjeru, ali vrijedilo je".

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.