Nekada najbolja teniserka svijeta: "Ukrali su mi 50 mil. dolara"

Nekad najbolja teniserka svijeta, Španjolka Arantxa Sanchez Vicario, objavila je knjigu u kojoj je objavila kako su joj roditelji ukrali 50 milijuna dolara od zarade u karijeri i kako ona više ne razgovora s njima.

"Moji roditelji su me jako povrijedili, komentirala je Arantxa i rekla kako nema nikakve odnose s bilo kim u svojoj obitelji, uključujući i njezina dva brata, također bivše tenisače, Emilija i Javiera.

Sanchez Vicario je u svojoj 17- godišnjoj karijeri na Touru zaradila gotovo 17 milijuna dolara, ali tvrdi da je sa zaradama od sponzora taj iznos na kraju bio oko 59 milijuna.

"Danas sam bez sredstava", zaključila ja Arantxa, koja je preuzela španjolsku Fed kup reprezentaciju.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.