Jelena Janković u finalu

WTA Charlestone: U finalu  Charestona će prva tenisačica svijeta Serena Williams igrati protiv devete nositeljice Jelene Janković, koja je sa 6:4, 6:7 (6), 6:2 bila bolja od Švicarke Stefanie Voegele. Janković je mogla meč riješiti i ranije - u drugom je setu vodila 4:2 - no u trećoj je dionici Voegele vodila 2:0. Srpkinja je tada nanizala šest gemova.

"Nisam imala prvi servis u važnim trenucima drugog seta i bila sam frustrirana zbog toga. Ona je to iskoristila i napadala moj drugi servis. Bila sam ljuta na sebe što sam ispustila drugi set i onda pala u zaostatak u trećem setu. Tada sam rekla sebi da pokušam zaboraviti što se dogodilo i pribrati se, krenuti od nule. Uspjela sam se smiriti i ponovno igrati bolje."

Bit će to jubilarni deseti međusobni dvoboj Serene i Janković. Amerikanka trenutno vodi 5-4, no Srpkinja je slavila u jedinom susretu na zemlji. Doduše, onoj europskoj (crvenoj). U polufinalu Rima 2010. godine Janković je bila bolja 4:6, 6:3, 7:6 (5). Williams je u finalima na 48 pobjeda i 16 poraza, a Janković na 13 pobjeda i također 16 poraza.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.