Serena prepustila samo 3 gema sestri


Do finala WTA turnira u Charlestonu dogurala je Serena Williams . Po prvi put poslije tri i pol godine Serena i Venus Williams međusobno su odmjerile snage na WTA Touru. Prije Charlestona posljednji su se put sastale na WTA završnici u Dohi 2009. godine.
Na zelenoj zemlji Charlestona Serena je jednostavno bila predobra za Venus, koja je trenutno daleko od razine na kojoj se nalazi njezina godinu dana mlađa sestra. Pokazao je to i ovaj meč, koji je otišao na stranu Serene 6:1, 6:2. Nikada nijedan prethodni međusobni dvoboj nije završen tako uvjerljivim rezultatom. Serena sada vodi 14-10.
Meč je trajao tek 54 minute, a Serena u cijelom prvom setu nije napravila ni jednu neprisiljenu pogrešku. Venus je odmah u prvom gemu napravila break, no Serena je nakon toga do kraja meča pet puta oduzimala servis suparnici. Iz pet šansi.
Ubacila je 84% prvog servisa, na kojemu je osvojila 75% poena, a pomoglo joj je i osam dvostrukih pogrešaka sa sestrina reketa.
"Imala sam šansu pobijediti - obje smo imale rekete", izjavila je poslije meča Venus. "Kontrolirala bih poene, ali bih onda promašila. Moram poboljšati svoju igru. Moram češće dolaziti u ovakve situacije."
S druge strane, Serena, koja je Charleston osvojila 2008. i 2012. godine, nema previše emocija kada igra protiv sestre. Barem ne na onoj profesionalnoj razini.
"Kada sam na terenu, koncentrirana sam samo na loptu. Nije mi bitno protiv koga igram, samo izađem i dam sve od sebe. Venus je imala odličan tjedan. Da nije igrala toliko puno mečeva, možda bi bio izjednačeniji meč. Ona to nikada neće priznati, ali mislim da nije bila na 100 posto svojih mogućnosti. Tri meča su njoj puno teža nego meni. Nije lako. I ja se mučim, a mogu onda misliti kako je njoj."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.