Nadal: Sretan sam zbog Federera i Murray

ATP Monte Carlo 2013: Rafael Nadal kaže da je bio veoma sretan kada je Andy Murray osvojio US open prošle sezone, ali i kada je Roger Federer slavio na Roland Garrosu 2009.

“Bio je to veoma emotivan trenutak kada je Andy osvojio Olimpijske igre. Zaslužio je tako nešto. Onda je uzeo i US open. Još davno sam rekao da će on osvojiti GS trofej i bio sam sretan kada je to napokon učinio. Znam koliko se borio. Kada neko nešto zaslužuje, postanem emotivan”, izjavio je Nadal.

Slična osjećanja, kaže Nadal, imao je i nakon Federerove titule na Roland Garrosu 2009. godine.

“Kada sam izgubio, prepustio sam Rogeru prvo mjesto na listi u tom trenutku, ali zaista sam želio da on osvoji turnir. Kada je neko zaslužio da pobijedi, mislim da je to pošteno, Roger je igrao mnogo finala na Garrosu i nije imao sreće, tako da su me i tu preplavile emocije. Ja sam emotivan momak”, rekao je Španac.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.