Murray: Stari Andy ne bi dobio ovo finale Majamija


Britanski teniser Andy Murray priznao je da je vrlo teško ostvario pobedu nad Davidom Fererom, koja mu je titulu na masters turniru u Majamiju. Drugi teniser sveta smatra da ovo finale ne bi uspeo da dobije, da se igralo u ranijoj fazi njegove karijere.

- Bio je ovo čudan meč, ali sam vrlo zadovoljan načinom na koji sam ga odradio. Imali smo teške uslove za igru. Bilo je vrlo toplo, uz dosta vlage i vetra. Priznajem da sam loše servivao i to je nešto što ću morati da popravim pred početak dela sezone na šljaci - rekao je Murray i dodao:

- Da smo ovo finale igrali pre nekoliko godina, sigurno bih ga izgubio. Iako sam imao 0:5 u prvom setu, nisam se predavao. Potrudio sam se da ga nateram da se pomuči za svaki poen - istakao je Murray.

Britanac će sledeću obavezu imati na turniru u Monte Karlu, koji počinje za dve nedelje.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.