Nadal: Ovo je za mene omiljeni dio godine


Rafaela Nadal je propustio Masters u Majamiju kako bi se odmorio i što bolje pripremio za sezonu na šljaci s obzirom na to da brani veliki broj poena. Španski teniser u Monaku brani 100 bodova, kao i u Rimu, dok će u Barseloni morati da odbrani titulu ukoliko misli da sačuva 500 poena. On je prošle sezone osvojio Rolan Garos koji "vredi" 2000 bodova, dok bi mogao da profitira samo na Mastersu u Madridu gde je prošle sezone osvojio 90 poena.

- Propustio sam Majami kako bih fizički što spremniji dočekao nastavak takmičenja. To je bio jedini način. Sezona na šljaci je uvek posebna, jer sam na toj podlozi postigao fenomenalne rezultate. Ovo je za mene omiljeni deo godine - rekao je Nadal i dodao da ne misli mnogo o prvom mestu.

- Ne razmišljam o plasmanu ili prvom mestu, za mene je koleno trenutno primarno. Ne gledam tako daleko.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.