ATP Brisbane : Federer u četvrtfinalu

ATP Brisbane 2014 rezultati: Prvi nositelj Brisbanea Roger Federer plasirao se u četvrtfinale glatkom pobjedom protiv Jarkka Nieminena. Problema nije imao niti Kei Nishikori dok je drama viđena u susretu Marinka Matosevica i Sama Querreya...

Na teren u Brisbaneu napokon je izašao i prvi nositelj Roger Federer. Federer je imao idealan ždrijeb za prvi nastup, igrao je protiv Jarkka Nieminena koji mu je u prethodnih 13 mečeva uzeo samo jedan jedini set. Ništa se nije promijenio niti u 14. susretu u kojem je Federer glatko slavio sa 6:4, 6:2. Švicarac je tako na dobar način otvorio novu sezonu u koju je ušao s novim trenerom i novim reketom.
"Jako sam zadovoljan svojim nastupom jer je ovo bila duža pauza nego prošlih godina. Šest tjedana nije puno, ali za nas tenisače jest. Lijepo je ponovno biti na terenu i pobijediti kvalitetnog igrača kao što je Nieminen", ustvrdio je Federer nakon susreta.

Drugi nositelj Brisbanea Kei Nishikori glatko je slavio protiv Matthewa Ebdena. Japanac je odradio vrlo dobar meč i poslao poruku Marinu Čiliću da mu neće biti nimalo lako u četvrtfinalu. Protiv Australca je za pobjedu 6:2, 6:4 trebao tek 62 minute i za to vrijeme protivniku nije dopustio nijednu break priliku.
"Radio sam s Michaelom Changom dva tjedna u Kaliforniji, zatim sam boravio još dva tjedna u IMG-ovoj akademiji na Floridi, odradio sam jako dobre pripreme za novu sezonu. Puno sam igrao i ovdje sam došao prepun samopouzdanja", rekao je Nishikori.

Marinko Matosevic i Sam Querrey i treći meč što su odigrali obilovao je neizvjesnosti i otišao je u tri seta. Na kraju je slavio Australac koji je bio bolji nakon dva sata i 20 minuta igre s 5:7, 7:6, 6:4. Querreyu nije pomoglo niti 19 as servisa, svoju je priliku propustio kada je u drugom setu pri vodstvu 4:3 imao 0:40 i došao na korak do pobjede, ali nije uspio završiti posao.

"Imam osjećaj da napredujem iz godine u godinu i da mi je samo nebo granica. Oduševljen sam prilikom za nastup protiv najvećeg u ovom sportu svih vremena", komentirao je Matosevic koji će u četvrtfinalu igrati protiv Rogera Federera.

ATP Brisbane, drugo kolo:

Marinko Matosevic (Australija) - Sam Querrey (SAD) 5:7, 7:6(3), 6:4

Kei Nishikori (Japan, 2) - Matthew Ebden (Australija) 6:2, 6:4

Roger Federer (Švicarska, 1) - Jarkko Nieminen (Finska) 6:4, 6:2

ATP Brisbane, parovi, prvo kolo:

Chardy/Dimitrov (Francuska/Bugarska) - Fleming/Hutchins (Velika Britanija/Velika Britanija) 0:6, 6:4, 10-4

Fyrstenberg/Nestor (Poljska/Kanada, 2) - Istomin/Sijsling (Uzbekistan/Nizozemska) 6:3, 7:6(4)

ATP Brisbane, parovi, četvrtfinale:

Cabal/Farah (Kolumbija/Kolumbija, 4) - Matosevic/Tursunov (Australija/Rusija) 7:5, 3:6, 10-3

Murray/Peers (Velika Britanija/Australija, 3) - Anderson/Lindstedt (Južna Afrika/Švedska) 4:6, 7:6(2), 14-12

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.