Hewitt preko Federera do titule u Brisbanu

ATP Brisbane 2014: Lleyton Hewitt obradovao je svoje navijače na ATP turniru u Brisbaneu osvojivši titulu pobjedom nad Rogerom Federerom u finalu. Australcu je to prvi naslov poslije tri i pol godine, a zanimljivo, i tada je u finalu porazio - Federera...
Dvoboj 32-godišnjaka u finalu Brisbanea pripao je domaćem ljubimcu Lleytonu Hewittu (60.) koji je sa 6:1, 4:6, 6:3 porazio prvog nositelja Rogera Federera (6.).
Švicarac na putu do finala nije ni jednom izgubio svoj servis, no već u prvom setu okršaja s Hewittom izgubio je tri. Odigrao je katastrofalan set, s ukupno 22 neprisiljene pogreške.
U drugoj je dionici, međutim, osvajač 17 Grand Slam turnira zaigrao puno bolje, i na servisu i u igri s osnovne linije. Anulirao je jednu Hewittovu break loptu i realizirao jednu svoju kod 4:4.
U trećem setu Federer je propustio previše prilika, ukupno njih čak sedam. Hewittu je bio dovoljan jedan break koji je napravio za vodstvo 3:1. Švicarac je meč završio s čak deset prokockanih break lopti (1/11).
Bio je to njihov 27. međusobni okršaj, ali prvi od 2011.) i deveta pobjeda Hewitta. Federer je, međutim, prije ovog finala slavio u 16 od 17 mečeva od 2004. godine. U tom nizu Hewitt je pobijedio jedino u finalu Hallea 2010. godine, što mu je bio posljednji naslov prije Brisbanea.
"Igrati protiv najboljih tenisača svijeta u finalima uvijek je uzbudljivo. To je razlog zbog kojeg još igram. Velika mi je motivacija bila što dugo nisam osvojio naslov. Bio sam spreman za izazov", izjavio je Hewitt.
32-godišnji Australac tako je stigao do svog 29. naslova u karijeri i ukupno sedmog na australskom tlu. Sydney je osvojio četiri puta, a Adelaide dva puta. Turnir u Brisbaneu prethodnik je upravo turniru u Adelaideu.
Federer, koji je ovog tjedna debitirao u Brisbaneu, ostaje na 77 titula, no od Cincinnatija 2012. godine osvojio je samo jedan i to u Halleu prošle godine.
"U početku je Lleyton igrao dobro. Vratio je mnogo servisa i stavio me pod pritisak. Mučio sam se u pronalasku pravog ritma. Nadao sam se da će se stvari okrenuti u moju korist i tako je bilo u drugom setu. U trećem sam setu imao puno šansi i žalim za njima. Sljedeći put moram biti bolji kada se dovedem u takvu situaciju. Hewitt je bio najbolji ovog tjedna. Što se mene tiče, jasno mi je na čemu moram raditi. Jako sam uzbuđen uoči Australian Opena", izjavio je Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.