Nadal bijesan: Podloga brža nego ikad

Australian Open 2014: Prvi teniser sveta Rafael Nadal požalio se pred početak Australijan opena da je podloga brža nego prethodnih godina.
"Potpuno su drugačiji uslovi od onoga čega se sećam, brže je nego ikada ranije u Australiji. Zapravo ne razumem zašto menjaju to jer je prethodnih godina bilo mnogo neverovatnih i dugih mečeva, zanimljivih za publiku. Ne znam zašto su oni koji odlučuju učinili podlogu tako brzom“, rekao je Nadal i dodao:

"Nisam siguran da je to najbolje za turnir, ali oni odlučuju, a ja sam samo igrač. Moje je da treniram svakog dana visokim intenzitetom i sa pravim stavom, što i radim. Došao sam nedelju dana ranije, mislim da sam bolji svakim treningom i nadam se da ću prilagoditi igru ovim uslovima. Tokom karijere sam dokazao da mogu dobro da igram na svakoj vrsti podloge, važno je da budem mentalno svež“.

Po opštem mišljenju, Nadal je dobio najteži žreb, a u prvom kolu sastaje se sa Bernardom Tomićem, kojeg je u jedinom međusobnom okršaju dobio sa 6:2, 7:5, 6:3, baš u Melburnu.

"Nije baš start koji sam zamišljao – protiv domaćeg igrača koji je mlad i koji je u prošlosti igrao dobro u Melburnu. Težak početak, ali biću naoštren. Ne sećam se baš dobro našeg meča, mislim da je bilo u tri ili četiri seta, znam da je imao prednost u jednom od setova. On je uvek izazov, talentovan je, ima odličan servis i može da kontroliše igru sa osnovne linije“.

Australijan open jedini je Gren slem turnir koji Nadal nije osvojio barem dva puta.

"Nije mi zbog toga ovaj turnir važniji, svi turniri su mi bitni i na svakom meču se jednako trudim. Ipak, naravno da bi mi značilo kada bih osvojio trofej u Australiji, veliki je to izazov. U prošlosti nisam imao sreće ovde – mislim da 2006. nisam igrao zbog povrede, prošle godine takođe, protiv Marija sam morao da se povučem, pre dve godine nisam predao, ali sam bio slomljen protiv Ferera“.

Na kraju, Nadal je kazao da se fizički dobro oseća i da nema problema sa povredom.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.