Federer: Iznenađen sam saradnjom Beckera i Đokovića

Novak Đoković je nedavno iznenadio teniski svijet objavom kako se njegovom stožeru priključuje i Boris Becker jedan od onih koji nije mogao takvo što niti zamisliti bio je i Roger Federer...

Trend u svjetskom tenisu prema kojem sve veći broj teniskih velikana počinje sudjelovati u treniranju aktivnih igrača se nastavlja. Nakon što je Goran Ivanišević preuzeo brigu o Marinu Čiliću u rad s Rogerom Federerom se uključio Stefan Edberg dok će Novaku Đokoviću pomagati Boris Becker.
Upravo Beckerov ulazak u stožer Novaka Đokovića najviše je iznenadio Rogera Federera.

“Nije me iznenadilo što je Novak angažirao nekog za rad s njim, jako me je iznenadilo da je to upravo Boris Becker. Nikada nisam mislio da bi Becker htio biti trener niti sam ikada pomislio da ću ga ponovno vidjeti na Touru“, rekao je Federer.

Švicarac pozdravlja povratak velikih tenisača na Tour.

“Jako sam sretan što vidim da teniske legende i velikani pomažu novim generacijama i prenose im svoje znanje. Odlična je stvar za tenis vratiti ih ponovno na Tour“, smatra Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.