Izjava Đokovića poslije meča sa Tsongom

Roland Garros 2012: Novak Đoković rekao je posle maratonskog meča i pobede protiv Jo-Wilfreda Tsonge u pet setova (6:1, 5:7, 5:7, 7:6(6), 6:1) da je francuski teniser bio bolji tokom većeg dela meča.

"Ni sam ne znam kako sam se vratio i spasao četiri meč lopte. Navijači su ga podržavali, počeo je da igra sjajno, veoma agresivno i u tim trenucima bilo je teško održati koncentraciju. Nažalost, u ovakvim neverovatnim mečevima neko mora da izgubi. Žao mi je Tsonge, bio je bolji tokom većeg dela igre", rekao je Đoković.

Tsonga, vidno razočaran posle meča, obratio se publici.

"Dao sam sve od sebe, ovo je moj najbolji tenis. Voleo bih da sam ovaj meč dobio pred pariskom publikom, žao mi je što nisam mogao da ih obradujem. Bio sam tako blizu pobede, ali ne mogu da vratim vreme i ispravim greške", rekao je Tsonga.

Đoković će u polufinalu igrati protiv Rodžera Federera, koji je takođe posle pet setova nastavio borbu za titulu u Francuskoj.

"Nadam se da ćemo odigrati još jedan fantastičan meč, poput onog prošle godine. Uvek je veliki izazov nadmetati se sa Rodžerom. Imam dva dana za oporavak i odmor, važno je da mu ne dozvolim da u početku nametne svoj ritam, naravno da ću jurišati na pobedu.", zaključio je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.